Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24093
Назва: English for business marketing and Internet communication : методичні вказівки з навчальної дисципліни «Іноземна мова» (англійська) для практичних занять та самостійної роботи студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступіня вищої освіти «бакалавр» (частина1)
Автори: Ніколаєнко, О. В.
Ушата, Т. О.
Лашук, Н. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки укладено за вимогами модульно-рейтингової системи навчання й відповідно до навчальних програм і планів. Методичні вказівки (частина 1) включють чотири модуля, що містять різноманітні завдання для формування професійної комунікативної компетенції, вправи для розвитку та вдосконалення граматичних і лексичних навичок, ділові ігри, творчі завдання.
Опис: English for business marketing and Internet communication : метод. вказівки з навч. дисципліни «Іноземна мова» (англ.) для практ. занять та самост. роботи студентів спец. 075 «Маркетинг» ступеня вищ. освіти «бакалавр» / уклад.: О. В. Ніколаєнко, Т. О. Ушата, Н. М. Лашук. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – Ч. 1. – 83 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24093
Розташовується у зібраннях:Ніколаєнко О. В.: навчально-методичні видання
Ушата Т. О.: навчально-методичні видання
Лашук Н. М.: навчально-методичні видання
Гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
English for business marketing and Internet communication.pdfНавчально-методичне видання1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.