Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24353
Назва: Система кластеризації клієнтського набору даних для покращення якості обслуговування
Автори: Валентій, В. С.
Дорош, М. С.
Ключові слова: кластеризація
набор даних
якість
обслуговування
модуль
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Мета роботи: створити систему кластеризації наборів клієнтських даних, яка сприятиме покращенню якості обслуговування, збільшенню прибутку, підвищенню лояльності клієнтів, прогнозуванню продажів.
Опис: Валентій, В. С. Система кластеризації клієнтського набору даних для покращення якості обслуговування / В. С. Валентій ; наук. кер. М. С. Дорош // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 108-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24353
Розташовується у зібраннях:Дорош М. С.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 березня 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
108-109.pdfНаукова доповідь642,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.