Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябов, Д. І.-
dc.contributor.authorБезручко, В. М.-
dc.date.accessioned2021-11-22T13:18:13Z-
dc.date.available2021-11-22T13:18:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24392-
dc.descriptionРябов, Д. І. Особливості конструкції та застосування сучасних гібридних електродвигунів IPM-SYNRM / Д. І. Рябов ; наук. кер. в. М. Безручко // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 183-185.en_US
dc.description.abstractПереваги гібридного двигуна перед традиційним асинхронним полягає в більшому ККД 96% проти 94%. Ефективне охолодження ротора асинхронного двигуна велика проблема, якої немає у IPM-SynRM. Додатковою перевагою є реактивний опір, що забезпечує більш високі значення обертального моменту ніж у асинхронних двигунів. Технологія двигунів IPM-SynRM встановила новий стандарт у світі електромобілів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectконструкціяen_US
dc.subjectгібридen_US
dc.subjectелектродвигунen_US
dc.subjectIPM-SYNRMen_US
dc.titleОсобливості конструкції та застосування сучасних гібридних електродвигунів IPM-SYNRMen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Безручко В. М.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 березня 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
183-185.pdfНаукова доповідь748,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.