Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрипутень, М. М.-
dc.contributor.authorТрипутень, М. М.-
dc.date.accessioned2021-11-25T09:51:25Z-
dc.date.available2021-11-25T09:51:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24420-
dc.descriptionТрипутень, М. М. Дослідження алгоритму прискоренного навчання розпізнаванню технологічних ситуацій на основі предикатної моделі / М. М. Трипутень ; наук. кер. М. М. Трипутень // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 220-221.en_US
dc.description.abstractЗа результатами моделювання встановлено, що застосування алгоритму прискореного навчання дозволило скоротити час навчання в 4,5 раза. За весь період навчання зафіксовано зменшення на 1580 елементів у навчальній послідовності. При цьому зросла кількість помилок другого роду в 1,1 рази.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectалгоритмen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.titleДослідження алгоритму прискоренного навчання розпізнаванню технологічних ситуацій на основі предикатної моделіen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 березня 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
220-221.pdfНаукова доповідь382,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.