Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамійленко, Г. М.
dc.contributor.authorВітер, А. О.
dc.date.accessioned2021-11-25T13:12:50Z
dc.date.available2021-11-25T13:12:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24425
dc.descriptionСамійленко, Г. М. Теоретико-методологічні засади управлінського аналізу та його роль у прийнятті управлінських рішень / Г. М. Самійленко, А. О. Вітер // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 37-47.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до розуміння сутності поняття «управлінський аналіз» та їх комбінації, сформульовано його особливості. Визначені такі сутнісні складові управлінського аналізу, як мета, завдання, предмет, об’єкт, суб’єкт, користувачі, функції, що дає можливість його виділення в самостійну галузь знань та напрям практичної діяльності. Розглянуто методологічну базу управлінського аналізу, з’ясовано її направленість на отримання чисельної аналітичної інформації, альтернативних варіантів рішень та залежність від бізнес-процесів, стратегії та системи управління підприємством. У межах дослідження методологічних засад управлінського аналізу систематизовано методи та сформульовано його базові принципи, поєднання яких слід вважати основою методології. З’ясовано провідну роль та визначальне місце управлінського аналізу в процесі прийняття управлінських рішень.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectуправлінський аналізen_US
dc.subjectпринципи; методиen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectприйняття управлінських рішеньen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectmanagement analysisen_US
dc.subjectprinciplesen_US
dc.subjectmethodsen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmanagement decisionsen_US
dc.titleТеоретико-методологічні засади управлінського аналізу та його роль у прийнятті управлінських рішеньen_US
dc.title.alternativeTheoretical and methodological fundamentals of management analysis and its role in management decision makingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The main approaches to understanding the essence of the concept of "management analysis" and their combinations are considered, its features are formulated. The essential components of management analysis are defined as the purpose, tasks, subject, object, subject, users, functions, which allows its allocation to an independent field of knowledge and direction of practical activity. The methodological basis of management analysis is considered, its orientation to obtain numerical analytical information and alternative solutions and dependence on business processes, strategy and management system of the enterprise is clarified. should be considered the basis of the methodology. The leading role and defining place of managerial analysis in the process of making managerial decisions is clarified.en_US
Розташовується у зібраннях:Самійленко Г. М.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37-47.pdfСтаття217,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.