Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобеля, М. Я.-
dc.date.accessioned2021-11-26T12:55:51Z-
dc.date.available2021-11-26T12:55:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24441-
dc.descriptionКобеля, М. Я. Аналіз структури і динаміки розвитку підприємств з державною участю / М. Я. Кобеля // Проблеми і перспективи економіки та управління – 2021. – № 2 (26). – С. 190-201.en_US
dc.description.abstractУ статті здійснено дослідження структури і динаміки розвитку підприємств з державною участю в контексті їх участі в реалізації фінансової політики держави. Визначено, що підприємства державного сектору економіки є важливими учасниками процесу реалізації фінансової політики в Україні. Тенденції їхнього розвитку є визначальними для окремих галузей вітчизняної економіки. Ці підприємства забезпечують робочі місця, наповнюють Державний і місцеві бюджети. З проведеного аналізу виведено, що фінансова політика держави в частині розподілу чистого прибутку підприємств державного сектору економіки потребує удосконалення, оскільки, з одного боку, рішення Кабінету Міністрів України щодо нормативу розподілу чистого прибутку є непослідовними та несистемними, при цьому збори акціонерів окремих підприємств державного сектору економіки приймають рішення щодо розподілу чистого прибутку на власний розсуд, не враховуючи при цьому інтереси держави. Обґрунтовано, що Кабінет Міністрів України повинен вжити дієвих заходів щодо прийняття в межах корпоративних прав держави рішень про визначення розміру, порядку та строків виплати дивідендів підприємствами державного сектору економіки до Державного бюджету України, а також забезпечити своєчасне затвердження фінансових планів господарських товариств відповідно до вимог законодавства. Серед системи заходів визначено, що необхідно розробити законо- проєкт для здійснення дієвого державного фінансового контролю підприємств державного сектору економіки, а також удосконалити систему контролю за дотриманням вимог законодавства при прийнятті наглядовими радами рішень щодо підприємств державного сектору економіки. Також необхідно забезпечити індивідуальний підхід при формуванні дивідендної політики підприємств державного сектору економіки. Норматив відрахування частини чистого прибутку повинен встановлюватись диференційовано по кожному підприємству державного сектору економіки з урахуванням його подальших стратегічних планів розвитку та наявних інвестиційних програм.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)-
dc.subjectдержаваen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectдержавний сектор економікиen_US
dc.subjectфінансова політикаen_US
dc.subjectEBITDAen_US
dc.subjectstateen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectpublic sector of the economyen_US
dc.subjectfinancial policyen_US
dc.subjectfinancial policyen_US
dc.titleАналіз структури і динаміки розвитку підприємств з державною участюen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the structure and dynamics of development of enterprises with state participationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article examines the structure and dynamics of development of enterprises with state participation in the context of their participation in the implementation of financial policy of the state. It is determined that the enterprises of the public sector of the economy are important participants in the process of implementing financial policy in Ukraine. Trends in their development are decisive for certain sectors of the domestic economy. These enterprises provide jobs, fill the state and local budgets. The analysis shows that the financial policy of the state in terms of net profit distribution of public sector enterprises needs improvement, because on the one hand the decisions of the Cabinet of Ministers of Ukraine on net profit distribution are inconsistent and unsystematic, while shareholders' meetings of individual public sector enterprises make decisions regarding the distribution of net profit at its own discretion, without taking into account the interests of the state. It is substantiated that the Cabinet of Ministers of Ukraine should take effective measures to take decisions within the corporate rights of the state to determine the amount, procedure and terms of payment of dividends by public sector enterprises to the State Budget of Ukraine, as well as ensure timely approval of financial plans. Among the system of measures it is determined that it is necessary to develop a bill for effective state financial control of public sector enterprises, as well as to improve the system of control over compliance with legislation when supervisory boards make decisions on public sector enterprises. It is also necessary to provide an individual approach to the formation of dividend policy of public sector enterprises. The standard for deducting part of the net profit should be set differentiated for each enterprise of the public sector of the economy, taking into account its further strategic development plans and existing investment programs.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
190-201.pdfСтаття224,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.