Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24548
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гнедіна, К. В. | - |
dc.contributor.author | Нагорний, П. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-02T12:45:53Z | - |
dc.date.available | 2021-12-02T12:45:53Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24548 | - |
dc.description | Гнедіна, К. В. Інноваційні методи навчання: досвід та перспективи впровадження задля забезпечення якості вищої освіти / К. В. Гнедіна, П. В. Нагорний // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 листоп. 2021 р.) : тези доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 159-160. | en_US |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто досвід та перспективи впровадження інноваційних методів навчання з метою забезпечення якості вищої освіти. Проаналізовано особливості інтеграції цифрових технологій в освітній процес. Визначено можливості та переваги гейміфікації освітнього процесу. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.subject | інноваційні методи навчання | en_US |
dc.subject | гейміфікація освіти | en_US |
dc.subject | цифрові технології | en_US |
dc.subject | система дистанційного навчання | en_US |
dc.subject | гнучкі навички | en_US |
dc.subject | soft skills | en_US |
dc.subject | методи фасилітації | en_US |
dc.subject | якість вищої освіти | en_US |
dc.title | Інноваційні методи навчання: досвід та перспективи впровадження задля забезпечення якості вищої освіти | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Гнедіна К. В.: доповіді, тези доповідей Тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 27 листопада 2021 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
159-160.pdf | Наукова доповідь | 127,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.