Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24667
Назва: Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти
Автори: Візнюк, І. М.
Ключові слова: адаптація
заклад
інклюзивна освіта
емпіричне дослідження
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Метою статті є вивчення соціально-психологічних умов успішної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти. Основним завданням проблеми є емпіричне дослідження шляхів адаптації та інтеграції у громаду дітей з обмеженими функціональними можливостями. Для емпіричного дослідження нами було проведено психодіагностичну методику «Багаторівневий особистісний опитувальник «Адаптивність» (МЛО-АМ)» А. Маклакова і С. Чермяніна та методи математичної статистики (описова статистика, знаходження середніх величин). Експериментальна база дослідження: Центр реабілітації «Гармонія» ім. Р. Панасюк.
Опис: Візнюк, І. М. Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти / І. М. Візнюк // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 8-10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24667
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 20-21 травня 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8-10.pdfНаукова доповідь205,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.