Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24667
Назва: | Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти |
Автори: | Візнюк, І. М. |
Ключові слова: | адаптація заклад інклюзивна освіта емпіричне дослідження |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є вивчення соціально-психологічних умов успішної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти. Основним завданням проблеми є емпіричне дослідження шляхів адаптації та інтеграції у громаду дітей з обмеженими функціональними можливостями. Для емпіричного дослідження нами було проведено психодіагностичну методику «Багаторівневий особистісний опитувальник «Адаптивність» (МЛО-АМ)» А. Маклакова і С. Чермяніна та методи математичної статистики (описова статистика, знаходження середніх величин). Експериментальна база дослідження: Центр реабілітації «Гармонія» ім. Р. Панасюк. |
Опис: | Візнюк, І. М. Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти / І. М. Візнюк // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 8-10. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24667 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 20-21 травня 2021 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8-10.pdf | Наукова доповідь | 205,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.