Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24689
Назва: Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії
Автори: Горна, В. А.
Філіпович, В. М.
Ключові слова: дитина
комунікативність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Фахівці, що працюють з дітками, які мають порушення комунікативної взаємодії, повинні формувати у дітей вільне володіння вербальними та невербальними засобами спілкування, що дозволяють реалізувати свій задум у взаємодії суб’єктів спілкування в різних комунікативних ситуаціях. Корекційно-розвивальна робота повинна бути спрямована на розвиток: сенсорних та рухових функцій; вербальної комунікації; невербального спілкування; емоційно-вольової сфери; що допоможе при формуванні рис гармонійної і незакомплексованої особистості.
Опис: Горна, В. А. Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії / В. А. Горна ; наук. кер. В. М. Філіпович // Соціальні інновації в контексті реформаційних змін : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 21 листоп. 2021 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 19-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24689
Розташовується у зібраннях:Філіпович В. М.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 21 листопада 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19-21.pdfНаукова доповідь187,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.