Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24689
Назва: | Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії |
Автори: | Горна, В. А. Філіпович, В. М. |
Ключові слова: | дитина комунікативність |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
Короткий огляд (реферат): | Фахівці, що працюють з дітками, які мають порушення комунікативної взаємодії, повинні формувати у дітей вільне володіння вербальними та невербальними засобами спілкування, що дозволяють реалізувати свій задум у взаємодії суб’єктів спілкування в різних комунікативних ситуаціях. Корекційно-розвивальна робота повинна бути спрямована на розвиток: сенсорних та рухових функцій; вербальної комунікації; невербального спілкування; емоційно-вольової сфери; що допоможе при формуванні рис гармонійної і незакомплексованої особистості. |
Опис: | Горна, В. А. Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії / В. А. Горна ; наук. кер. В. М. Філіпович // Соціальні інновації в контексті реформаційних змін : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 21 листоп. 2021 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 19-21. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24689 |
Розташовується у зібраннях: | Філіпович В. М.: доповіді, тези доповідей Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 21 листопада 2021 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19-21.pdf | Наукова доповідь | 187,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.