Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, І. О.-
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-02-14T10:49:50Z-
dc.date.available2022-02-14T10:49:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25400-
dc.descriptionХоменко, І. О. Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві / І. О. Хоменко, Л. В. Бабаченко // Інфраструктура ринку . – 2018. – Вип. 23. – С. 80-85.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних результатів суб’єктів господарювання на основі взаємодії маркетингу і логістики. Зазначено практичну спроможність кожної з цих категорій, а також їх тісний взаємозв'язок і взаємозалежність. У статті встановлено, що логістика і маркетинг можуть визначатися як самостійні концепції управління, однак за їх взаємодії можливо досягти більшої ефективності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectвзаємодіяen_US
dc.subjectконцепціяen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectпродукціяen_US
dc.subjectполітика розподілу продукціїen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectlogisticen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectconceptionen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectsaleen_US
dc.subjectproductsen_US
dc.subjectpolitics of distribution of productsen_US
dc.titleВзаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємствіen_US
dc.title.alternativeThe interaction of marketing and logistics activities at the enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article explores the areas of marketing and logistics competencies in the field of product sales. The essence of the concept of marketing-logistics, goals of logistics and marketing is revealed. The necessity of analysis of specificity and effective results of business entities on the basis of the interaction between marketing and logistics is determined. The practical capabilities of each of these categories are indicated, as well as their close interconnection and interdependence. The article finds that logistics and market ing can be defined as independent management concepts, but with their interaction, it is possible to achieve greater efficiency.en_US
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хоменко І.О., Бабаченко Л.В..pdfНаукова стаття163,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.