Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25454
Назва: Особливості комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств
Інші назви: Features of the export marketing complex аgricultural enterprises
Автори: Турчин, Л. Я.
Ключові слова: експортний маркетинг
комплекс експортного маркетингу
комплекс експортного маркетингу аграрних підприємств
«4Р»
export marketing
export marketing complex
export marketing complex of agricultural enterprises
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 3 (27)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено елементи комплексу експортного маркетингу та адаптовано їх для аграрних підприємств. Виокремлено фактори впливу на іноземних споживачів, зокрема мова, релігія, цінності, політика, закони. Запропоновано концептуальну схему комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств, з конкретизацією вказаних елементів та факторів. Виділено етапи реалізації комплексу експортного маркетингу, які забезпечать ефективне його функціонування. Обґрунтовано впровадження комплексу експортного маркетингу на основі запропонованої концептуальної схеми, що дозволить вітчизняним аграрним підприємствам зміцнити свої позиції на зарубіжних ринках та збільшити обсяги експорту продукції.
Опис: Турчин, Л. Особливості комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств / Л. Турчин // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 3 (27). - С. 132-139.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25454
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №3 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
252943-Текст статті-581107-1-10-20220215.pdfстаття199,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.