Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнедіна, К. В.-
dc.contributor.authorШелест, А. С.-
dc.date.accessioned2022-06-09T08:45:54Z-
dc.date.available2022-06-09T08:45:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25463-
dc.descriptionHnedina, K. System of internal quality control of audit services: features of formation and directions of improvement in audit firms / К. Hnedina, А. Shelest // Problems and prospects of economics and management. - 2021. - № 3 (27). - Р. 218-228.en_US
dc.description.abstractThe article focuses on the research of the peculiarities of formation of the internal quality control system of audit services. The approaches to the interpretation of the term "quality of audit services" are reviewed. The legal framework that regulates the quality control of audit services is systematized. The requirements of international standards are described and the key stages of formation of the system of internal quality control of audit services are outlined. The necessity of defining the internal policies and procedures, formation of internal standards for ensuring the quality of audit services is substantiated. The directions of improvement of the system of internal quality control in the audit firms of Ukraine are determineden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 3 (27)-
dc.subjectauditen_US
dc.subjectquality of audit servicesen_US
dc.subjectquality controlen_US
dc.subjectinternal quality control systemen_US
dc.subjectaudit firmen_US
dc.subjectаудитen_US
dc.subjectякість аудиторських послугen_US
dc.subjectконтроль якостіen_US
dc.subjectсистема внутрішнього контролю якостіen_US
dc.subjectаудиторська фірмаen_US
dc.titleSystem of internal quality control of audit services: features of formation and directions of improvement in audit firmsen_US
dc.title.alternativeСистема внутрішнього контролю якості аудиторських послуг: особливості формування та напрями вдосконалення в аудиторських фірмахen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Стаття присвячена дослідженню особливостей формування системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг. Здійснено огляд підходів до трактування поняття «якість аудиторських послуг». Визначено, що якість аудиторських послуг досягається через систему заходів і процедур, які забезпечують задоволення потреб клієнта аудиторської фірми шляхом дотримання аудиторами чинного законодавства, Міжнародних стандартів аудиту, принципів професійної етики та формують довіру до результатів аудиторської перевірки. Систематизовано нормативно-правову базу, яка регулює питання контролю якості аудиторських послуг. Розглянуто вимоги міжнародних стандартів та окреслено ключові етапи формування системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг відповідно до їх вимог. Обґрунтовано необхідність визначення внутрішніх політик та процедур, формування внутрішніх стандартів для забезпечення якості аудиторських послуг. Доведено необхідність дотримання аудитором етичних принципів та принципу незалежності під час виконання основних обов'язків. Перед початком роботи необхідно виключити факт зацікавленості аудитора у результатах перевірки та усунути загрози незалежності, при цьому такі контрольні процедури мають бути регулярними. Для забезпечення незалежності аудитора розроблено «Анкету для дотримання політики та процедур щодо незалежності аудиторського персоналу», яка дозволить перевірити дотримання аудитором принципу незалежності під час надання аудиторських послуг. Визначено комплекс заходів для забезпечення якості послуг вітчизняних аудиторських фірм, які сприятимуть раціональному використанню часу та підвищення якості окремих аудиторських процедур, зростанню рівня професіоналізму персоналу, уникненню зловживань та підвищенню ефективності системи внутрішнього контролю, забезпеченню відсутності загроз порушення етичних принципів при виконанні аудиторського завдання та дотриманню аудиторами принципу незалежності. Розроблено «Пам’ятку аудитору (помічнику аудитора) про фундаментальні етичні принципи» з метою поширення етичних принципів серед працівників аудиторської фірми, оскільки дотримання етичних принципів має бути пріоритетом для співробітників аудиторської фірми.en_US
Розташовується у зібраннях:Гнедіна К. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №3 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
252986-Текст статті-581179-1-10-20220215.pdfстаття236,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.