Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25552
Назва: Проблеми формування і розвитку бренду «Україна» у світовому просторі
Автори: Сенченко, С. В.
Хоменко, І. О.
Ключові слова: «бренд території»
позиціонування
національний імідж
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Наразі перед національним брендингом «Україна» постають завдання підвищити економічний і політичний рейтинг країни та сформувати стійку позитивну міжнародну репутацію. Важливо зосередити увагу на чотирьох складових: товари та послуги; інвестиції; суспільство; культура. Формування та розвиток національного бренду України призведе до економічних ефектів в усіх галузях економіки країни, а саме, проявлявлятиметься в збільшені інвестицій в економічний розвиток країни, збільшенні попиту на українську вітчизняну продукцію, створення повного циклу виробництва в Україні, повну модернізацію виробництва, впровадження сучасних інноваційних технологій у виробництво на всіх рівнях та інше.
Опис: Сенченко, С. В. Проблеми формування і розвитку бренду «Україна» у світовому просторі / С. В. Сенченко ; наук. кер. І. О. Хоменко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 40-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25552
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сенченко С. В..pdfНаукова доповідь267,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.