Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25615
Назва: Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу в Україні
Автори: Васюта, Я. О.
Бабаченко, Л. В.
Ключові слова: цифровий маркетинг
споживач
діджиталізація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Цифровий маркетинг тільки вступає в еру свого активного розвитку в Україні, але ми вже можемо оцінити його значні перспективи. Саме зростаюча діджиталізації суспільства та розповсюдження Інтернету у найвіддаленіших куточках України збільшать кількість онлайн-покупців. Дотримання принципів цифрової реклами та пошук нових способів впливу на неї допоможе підвищити ефективність цифрового маркетингу.
Опис: Васюта, Я. О. Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу в Україні / Я. О. Васюта, Л. В. Бабаченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 193-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25615
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васюта Я. О..pdfНаукова доповідь290,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.