Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХалимон, В. О.
dc.contributor.authorЗабаштанська, Т. В.
dc.date.accessioned2022-07-02T07:53:57Z
dc.date.available2022-07-02T07:53:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25618
dc.descriptionХалимон, В. О. Особливості брендингу територій / В. О. Халимон, Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 199-201.en_US
dc.description.abstractБрендинг територій є надзвичайно важливим нематеріальним активом, шляхом створення індивідуального образу тієї чи іншої території, враження про місце в уяві туристів або жителів, ярлика, що асоціюватиметься з певним регіоном. Територія може мати безліч оригінальних характеристик, які важливо об’єднати в єдиний бренд.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ «Чернігівська політехніка»en_US
dc.subjectбрендинг територійen_US
dc.subjectтуристична сфераen_US
dc.titleОсобливості брендингу територійen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Халимон В. О..pdfНаукова доповідь316,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.