Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗдор, Я. О.-
dc.contributor.authorВербицька, А. В.-
dc.date.accessioned2022-07-02T15:06:56Z-
dc.date.available2022-07-02T15:06:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25626-
dc.descriptionЗдор, Я. О. Sustainable fashion як сучасна бізнес-стратегія / Я. О. Здор ; наук. кер. А. В. Вербицька // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 214-216.en_US
dc.description.abstractПідсумовуючи, можна зазначити, що соціальна відповідальність бізнесу стосується не лише потужних промислових підприємств, які забруднюють навколишнє середовище викидами, як стереотипно прийнято вважати. Соціальна відповідальність бізнесу, включаючи відповідальний маркетинг, – це відповідальність усіх стейкхолдерів, спрямована на довгостроковий вплив. Важливо, щоб соціально-відповідальний маркетинг став нормою діяльності на ринку, а не західним інноваційним напрямом. Сучасні маркетингові комунікації повинні не лише спрямовуватися на максимізацію прибутків, але і сприяти просвітництву відповідального споживача. У свою чергу освічений та свідомий споживач буде активним гравцем ринку та стимулюватиме виробників до соціальної відповідальності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ «Чернігівська політехніка»en_US
dc.subjectSustainable fashionen_US
dc.subjectбізнес-стратегіяen_US
dc.titleSustainable fashion як сучасна бізнес-стратегіяen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Вербицька А. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Здор Я. О..pdfНаукова доповідь321,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.