Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25629
Назва: Тенденції екологічного маркетингу в 2021 році
Автори: Матусевич, Е. Р.
Бабаченко, Л. В.
Ключові слова: екологічний маркетинг
реклама
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Головне правило екологічного маркетингу говорить про те, що потрібно задовольняти потреби екологічно орієнтованих споживачів, які постійно оновлюються, а це змушує компанії потрійно враховувати зміни трендів.
Опис: Матусевич, Е. Р. Тенденції екологічного маркетингу в 2021 році / Е. Р. Матусевич ; наук. кер. Л. В. Бабаченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 220-221.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25629
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матусевич Е. Р..pdfНаукова доповідь310,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.