Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25631
Назва: Взаємозв’язок маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності
Автори: Мурай, А. О.
Бабаченко, Л. В.
Ключові слова: маркетинг
улогістика
підприємницька діяльность
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Дослідження свідчить, що логістика та маркетинг дуже пов'язані між собою на підприємстві. Зокрема маркетинг спрямований на дослідження потреб споживачів та розроблення ідей щодо пропозиції на ринку нових продуктів. Маркетинг займається просуванням нового продукту, а логістика забезпечує виконання функцій, пов'язаних з часом та місцем постачання продукту споживачу у потрібній кількості.
Опис: Мурай, А. О. Взаємозв’язок маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності / А. О. Мурай ; наук. кер. Л. В. Бабаченко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 224-226.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25631
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мурай А. О..pdfНаукова доповідь371,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.