Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25643
Назва: Дослідження сервісу та якості обслуговування поштових служб
Автори: Романенко, О. С.
Ганєєва Т.В., /
Ключові слова: сервіс
якість
обслуговування
поштова служба
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): За результатами проведених досліджень можна зробити висновки, що Нова Пошта лідирує за сервісом, бо відповідає всім показникам, має швидку доставку, широку мережу відділень та середні ціни. Укрпошта поступається лідеру тільки часом доставки та відсутністю фулфілменту. Meest Express поступається лідеру відсутністю програми лояльності та фулфілменту, має сумнівний процес видачі посилки, але все це компенсується зручністю та швидкістю видачі посилок.
Опис: Романенко, О. С. Дослідження сервісу та якості обслуговування поштових служб / О. С. Романенко ; наук. кер. Т. В. Ганєєва // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 257-258.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25643
Розташовується у зібраннях:Ганєєва Т. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романенко О. С..pdfНаукова доповідь284,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.