Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25651
Назва: Мерчандайзинг як спосіб стимулювання збуту телевізорів
Автори: Говоруха, Ю. Ю.
Денисенко, Т. М.
Ключові слова: мерчандайзинг
збут
телевізор
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Використання правил і принципів мерчандайзингу дозволяє ефективно вливати на споживача з метою спонукання до купівлі телевізорів.
Опис: Говоруха, Ю. Ю. Мерчандайзинг як спосіб стимулювання збуту телевізорів / Ю. Ю. Говоруха ; наук. кер. Т. М. Денисенко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 273-274.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25651
Розташовується у зібраннях:Денисенко T. M.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Говоруха Ю. Ю..pdfНаукова доповідь277,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.