Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКондратенко, С. С.-
dc.contributor.authorІванова, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-07-04T10:36:34Z-
dc.date.available2022-07-04T10:36:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25655-
dc.descriptionКондратенко, С. С. Продуктова стратегія підприємства на прикладі мережі кав’ярень «Coffee Boss» (м. Чернігів) / С. С. Кондратенко ; наук. кер. Н. В. Іванова // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 280-282.en_US
dc.description.abstractВ статті провівся аналіз продуктової стратегії підприємства на прикладі мережі кав’ярень «Coffee Boss» (м. Чернігів).en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ «Чернігівська політехніка»en_US
dc.subjectпродуктова стратегіяen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмережа кав’ярень «Coffee Boss»en_US
dc.titleПродуктова стратегія підприємства на прикладі мережі кав’ярень «Coffee Boss» (м. Чернігів)en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Іванова Н. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кондратенко С. С..pdfНаукова доповідь313,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.