Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25701
Назва: Стратегія розвитку підприємств в сучасних умовах
Автори: Пономаренко, С. І.
Новицька, О. М.
Ключові слова: стратегія розвитку
підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): За постійного зростання швидкості ринкових змін уміння володіти часом є особливо актуальним. Швидкість, з якою підприємства пристосовуються до змін, модифікують свою діяльність, є значущим стратегічним конкурентним фактором, завдяки якому можна досягти переваг за багатьма стратегічно важливими показниками. Підприємства можуть одночасно здійснювати не одну, а декілька стратегій. Так, багатогалузеві компанії для одного виду товару можуть розробити стратегію глибокого проникнення на ринок (завоювання кращих позицій на даному ринку), для іншого вибрати стратегію розвитку ринку (вихід на освоєний ринок з новим продуктом) і т.д. Завдання керівництва полягає в тому, щоб при виборі стратегії всебічно врахувати конкретні умови і цілі бізнесу.
Опис: Пономаренко, С. І. Стратегія розвитку підприємств в сучасних умовах / С. І. Пономаренко, О. М. Новицька // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 246-248.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25701
Розташовується у зібраннях:Пономаренко С. І.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко С. І., Новицька О. М..pdfНаукова доповідь283,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.