Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25772
Назва: Сутність та особливості інноваційного маркетингу
Автори: Хоменко, К. С.
Самійленко, Г. М.
Ключові слова: інноваційний маркетинг
ринок
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Зміни в сучасних економічних реаліях, які супроводжуються жорсткою конкуренцією між фірмами, компаніями та брендами з подібними стратегіями розвитку, виводять на перше місце саме інновації як основу розвитку маркетингової діяльності. Маркетинг сьогодні – це не просто дослідження ринку та вкладення коштів в рекламу, це стратегічний орієнтир, напрям розвитку підприємства, що призводить до виокремлення інноваційної складової комплексу маркетингу як провідного елементу стратегічного маркетингу та розпочинає новий етап його еволюції – інноваційний.
Опис: Хоменко, К. С. Сутність та особливості інноваційного маркетингу / К. С. Хоменко ; наук. кер. Г. М. Самійленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 424-426.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25772
Розташовується у зібраннях:Самійленко Г. М.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хоменко К. С..pdfНаукова доповідь752,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.