Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗдор, Я. О.-
dc.contributor.authorНіколаєнко, О. В.-
dc.date.accessioned2022-09-29T11:48:42Z-
dc.date.available2022-09-29T11:48:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26062-
dc.descriptionZdor, Y. O. E-commerce: advantages and challenges / Y. O. Zdor ; наук. кер. O. V. Nikolaienko // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 395-396.en_US
dc.description.abstractE-commerce affect the governments and the countries we live in. To begin with, as electronic commerce grows, governments will find it harder to raise taxes. Every day, trillions of dollars move around the global electronic money markets as corporations carry transactions in low-tax jurisdictions. As products and services that have traditionally been delivered physically are transferred electronically, the tax deficit will grow. People are increasingly buying goods and services via the internet from places out their where sales taxes are lowest.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectE-commerceen_US
dc.subjectgoodsen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.titleE-commerce: advantages and challengesen_US
dc.title.alternativeЕлектронна комерція: переваги та проблемиen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.description.abstractalt1Електронна комерція впливає на уряди та країни, в яких ми живемо. По-перше, із зростанням електронної комерції урядам буде важче підвищувати податки. Щодня трильйони доларів обертаються на глобальних ринках електронних грошей, оскільки корпорації здійснюють операції в юрисдикціях з низьким рівнем оподаткування. Оскільки продукти та послуги, які традиційно постачалися фізично, передаються в електронному вигляді, податковий дефіцит зростатиме. Люди все частіше купують товари та послуги через Інтернет у місцях, де податки з продажу найнижчі.en_US
Розташовується у зібраннях:Ніколаєнко О. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zdor Y. O..pdfНаукова доповідь250,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.