Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоряка, В. В.-
dc.contributor.authorГагіна, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-10-03T12:28:44Z-
dc.date.available2022-10-03T12:28:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26093-
dc.descriptionФедоряка, В. В. Artificial intelligence, robotics and automatization in the tourism industry / В. В. Федоряка ; наук. кер. Н. В. Гагіна // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 430-431.en_US
dc.description.abstractHaving analysed some advantages and disadvantages of implementing RAISA technologies, it is obvious that they affect not only the development of travel and hospitality companies, but also ordinary workers and employers, most of whom do not still accept the possibility of replacement of human employees by robots and artificial intelligence. However, in the near future the introduction of robotics, artificial intelligence and service automation will help to promote the sustainable development and management of travel business and contribute to the successful development of operations, financial resources, marketing, increasing the level of supply chain management, as well as make great changes to human resources management.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectArtificial Intelligenceen_US
dc.subjectroboticsen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectробототехнікаen_US
dc.subjectіндустрія туризмуen_US
dc.titleArtificial intelligence, robotics and automatization in the tourism industryen_US
dc.title.alternativeШтучний інтелект, робототехніка та автоматизація в індустрії туризмуen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.description.abstractalt1Проаналізувавши деякі переваги та недоліки впровадження технологій RAISA, стає очевидним, що вони впливають не лише на розвиток туристичних та гостинних компаній, а й на звичайних працівників та роботодавців, більшість із яких досі не сприймають можливість заміни людей-працівників роботами. і штучний інтелект. Однак у найближчому майбутньому запровадження робототехніки, штучного інтелекту та автоматизації обслуговування сприятиме сталому розвитку та управлінню туристичним бізнесом та сприятиме успішному розвитку операцій, фінансових ресурсів, маркетингу, підвищення рівня управління ланцюгом поставок, а також внести великі зміни в управління людськими ресурсами.en_US
Розташовується у зібраннях:Гагіна Н. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федоряка В. В..pdfНаукова доповідь258,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.