Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрук, Н. В.-
dc.contributor.authorМекшун, Л. М.-
dc.date.accessioned2022-10-04T12:23:00Z-
dc.date.available2022-10-04T12:23:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26118-
dc.descriptionПетрук, Н. В. Сучасні напрями удосконалення стилів та методів управління персоналом керівників медичних закладів / Н. В. Петрук ; наук. кер. Л. М. Мекшун // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 492-494.en_US
dc.description.abstractВ даний час керівники медичних закладів повинні пристосовуватись до реалій часу і налагоджувати роботу клініки в умовах пандемії COVID-19, застосовуючи протиепідемічні заходи: закуповувати персоналу засоби індивідуального захисту, формувати запис таким чином, щоб пацієнти якомога менше контактували між собою. Потенційно хворим на коронавірусну інфекцію потрібно вважати кожного пацієнта і забезпечити захист персоналу. В таких умовах для керівників медичних закладів особливо актуальним стає пошук новітніх форм роботи. На нашу думку, дуже перспективним на даний момент є дистанційна робота і надання відео-послуг. Пацієнти можуть проконсультуватись on-line у різних спеціалістів. Лікар під час таких консультації бачить загальний стан пацієнта, може оцінити навіть емоційний стан людини і запропонувати необхідне лікування. Це дасть можливість заробляти клініці навіть в умовах жорсткого локдауна. Але специфіка роботи не дозволяє багатьом спеціалістам консультувати дистанційно. Наприклад, дуже впали прибутки стоматологічних клінік в період локдауна навесні 2020 року. В умовах пандемії виникла потреба обслуговування лікарями пацієнтів вдома, що приводить до витрат медичних закладів на автомобілі, заробітну плату водіїв, на пальне, амортизацію техніки, адміністрування таких випадків тощо. Це потребує від керівника додаткових знань, зусиль і вміння управляти персоналом в екстремальних ситуаціях. Таким чином, він повинен постійно вчитися і вдосконалювати свої знання і навики. Щоб мати довіру в колективі, сучасний керівник медичного закладу має застосовувати інноваційні методи управління, бути спеціалістом в своїй галузі, компетентним і справедливим, дотримуватися принципів ділової етики і корпоративної культури, бути взірцем для підлеглих та об’єктом наслідування.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectуправління персоналомen_US
dc.subjectкерівникen_US
dc.subjectмедичний закладen_US
dc.titleСучасні напрями удосконалення стилів та методів управління персоналом керівників медичних закладівen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петрук Н. В.__.pdfНаукова доповідь297,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.