Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвган, Ю. М.-
dc.contributor.authorСоломаха, І. В.-
dc.date.accessioned2022-10-20T08:54:59Z-
dc.date.available2022-10-20T08:54:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26199-
dc.descriptionЄвган, Ю. М. Оцінка конкурентоспроможності брендів українських виробників желе / Ю. М. Євган ; наук. кер. І. В. Соломаха // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 133-135.en_US
dc.description.abstractОцінку конкурентоспроможності брендів желе проводили експертним методом за такими показниками: оцінка зовнішньої упаковки, оцінка етикетки, оцінка прихильності споживачів визначених сегментів ринку, оцінка процесу позиціонування продукту, оцінка, рекламного супроводження, оцінка правового захисту продукції, оцінка досконалості формулювання символу бренда продукції, оцінка тривалості бренда продукції, оцінка рівня цін.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectукраїнський виробник желеen_US
dc.titleОцінка конкурентоспроможності брендів українських виробників желеen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Соломаха І. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євган Ю. М..pdfНаукова доповідь305,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.