Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, А. В.-
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-12-27T09:17:35Z-
dc.date.available2022-12-27T09:17:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26424-
dc.descriptionVerbytska, A. Communication strategy development algorithm for B2C startups / А. Verbytska, L. Babachenko // Приазовський економічний вісник. - 2021. - Вип. 5 (28). - С. 51-55.uk_UA
dc.description.abstractThis article proposes an author’s algorithm for developing a communication strategy for B2C startups, including: communication audit of B2C startup, setting goals and objectives of the communication strategy (business goals, marketing goals, communication goals); analysis of the business model of the startup (defining of the life cycle of the startup); defining of the target audience; development of communication messages for each segment in accordance with the profile; definition of startup communication tools; definition of communication channels of the startup; development of a communication plan; media plan development; evaluation of the effectiveness of the communication strategy. The proposed algorithm focuses on the indepth analysis of the profile of the consumer’s personality, which allows to predict behavioural responses in conditions of uncertainty and create an effective communication strategy B2C startup.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПриазовський економічний вісник;Вип. 5 (28)-
dc.subjectcommunication strategyuk_UA
dc.subjectstartup business model analysisuk_UA
dc.subjectstartup life cycleuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectcommunication channelsuk_UA
dc.subjectmedia planuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегія стартапуuk_UA
dc.subjectаналіз бізнес моделі стартапуuk_UA
dc.subjectаналіз життєвого циклу стартапуuk_UA
dc.subjectвизначення цільової аудиторіїuk_UA
dc.subjectканали комунікаціїuk_UA
dc.subjectмедіапланuk_UA
dc.titleCommunication strategy development algorithm for B2C startupsuk_UA
dc.title.alternativeАлгоритм розробки комунікаційної стратегії для В2С стартапівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractalt1Ефективність та дієвість сучасної економіки значною мірою залежить від здатності швидко виводити на ринок інноваційну продукцію. Щоб прискорити час виходу такої продукції на ри- нок, збільшити її споживчу вартість, а також належним чином підготувати цільову аудиторію, необхідно розробити реалістичні маркетингові стратегії та плани, спробувати підвищити ефек- тивність маркетингових операцій та впровадити найсучасніші маркетингові інструменти, які зараз все більше базуються на ко- мунікаційних технологіях. Для безперервного зростання ефек- тивності інноваційних продуктів на ринку в мережевій економіці необхідні нові методи та технології для управління інструмента- ми просування маркетингу. Такі методи повинні враховувати ін- тереси різних груп споживачів. Цифрова трансформація бізнесу та зростання кількості B2C стартапів вплинули на необхідність створення ефективних маркетингових комунікацій із споживача- ми цифрових послуг та продуктів у висококонкурентному серед- овищі. Основними типовими проблемами, які досліджуються в рамках специфіки стартап-маркетингу, є проблеми витрат на просування, розробка маркетингової стратегії, яка найчастіше є інтуїтивно зрозумілою, а також проблеми спілкування з потен- ційними клієнтами. Стартапи зазвичай стикаються з конкретни- ми проблемами, розвиваючи свою комунікаційну політику, осо- бливо на ранній стадії. У статті пропонується алгоритм розробки комунікаційної стратегії для B2C стартапів, що включає: аудит комунікації B2C стартапу, визначення цілей та завдань комуні- каційної стратегії (бізнес-цілі, маркетингові цілі, цілі комунікації); аналіз бізнес-моделі стартапу (визначення життєвого циклу стартапу); визначення цільової аудиторії (ведення розвитку клі- єнтів, створення CJM); розробка комунікаційних повідомлень для кожного сегменту; визначення інструментів комунікації стартапу; визначення комунікаційних каналів; розробку комуні- каційного плану; розробку медіа-плану; оцінку ефективності ко- мунікаційної стратегії. Запропонований алгоритм зосереджений на поглибленому аналізі особистості споживача, що дозволяє передбачити поведінкові реакції в умовах невизначеності та створити ефективну комунікаційну стратегію для B2C стартапу.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: наукові статті
Вербицька А. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕВ №5(28)_2021 (2).pdfстаття367,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.