Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26741
Назва: Диджитал-етикет у сучасних бізнес-комунікаціях та в управлінні персоналом
Інші назви: Digital etiquette in modern business communication аnd personnel management
Автори: Ремньова, Л. М.
Забаштанська, Т. В.
Ключові слова: диджитал-етикет
цифрове середовище
цифрова культура
бізнес-комунікації
персонал
корпоративна культура
digital etiquette
digital environment
digital culture
business communications
personnel
corporate culture
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено вплив цифрового середовища на формування нового диджитал- етикету в сучасних бізнес-комунікаціях. Сформульовано концептуальні засади формування етикетного простору сучасних бізнес-комунікацій у цифровому середовищі. Виявлено основні чинники формування цифрової культури та роль персоналу в її забезпеченні. Обґрунтовано етапи зрілості системи оцінки цифрових бізнес-комунікацій організації з позицій дотримання норм диджитал-етикету в управлінні персоналом.
Опис: Ремньова Л., Забаштанська Т. Диджитал-етикет у сучасних бізнес-комунікаціях та в управлінні персоналом / Л. Ремньова, Т. Забаштанська // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 2 (30). - С. 32-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/26741
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: наукові статті
Ремньова Людмила Михайлівна
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2022. – №2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32-43.pdfстаття363,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.