Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26744
Назва: Електронна комерція та цифровий маркетинг у розвитку національних підприємств
Інші назви: Electronic commerce and digital marketing іn the development of national enterprises
Автори: Повна, С. В.
Олифіренко, Ю. І.
Ключові слова: digital economy
e-commerce
digital marketing
search engine optimization
business development.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (30)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено, що сучасною світовою тенденцією є активний розвиток електронної торгівлі, за останні п’ять років темпи приросту світових роздрібних продажів коливаються у межах 12-29 %, але при цьому національні підприємства поки що не встигають за цією тенденцією. Вони мають темпи приросту цього показника до 5 %, що свідчить про значне відставання від світового поступу у сфері цифрової трансформації. Це вимагає значно активнішого використання фахівців із сучасними знаннями щодо цифрового маркетингу, які спроможні працювати у сфері пошукової оптимізації сайтів, спілкуватися зі споживачами в соціальних мережах тощо. Сьогодні лише активна робота щодо використання можливостей цифрової економіки допоможе національним підприємствам розширювати свої економічні можливості.
Опис: Повна, С. Електронна комерція та цифровий маркетинг у розвитку національних підприємств / С. Повна, Ю. Олифіренко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 2 (30). - С. 64-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/26744
Розташовується у зібраннях:Оліфіренко Л. Д. : наукові статті
Повна С. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2022. – №2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64-73.pdfстаття417,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.