Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРемньова, Л. М.-
dc.date.accessioned2023-03-02T14:08:22Z-
dc.date.available2023-03-02T14:08:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26912-
dc.descriptionКомунікативний менеджмент : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів вищ. освіти спеціальності 073 "Менеджмент" перш. (бакалавр.) рівня / уклад. Л. М. Ремньова. - Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022. - 50 с.uk_UA
dc.description.abstractМетою вивчення дисципліни «Комунікативний менеджмент» є формування та розвиток загальних та спеціальних (фахових) компетентностей у галузі знань 07 - Управління та адміністрування зі спеціальністю 073 «Менеджмент» із застосуванням у повсякденній діяльності етичних норм та принципів ефективного управління діловими комунікаціями для вирішення професійних завдань, передбачених освітньо-професійними програмами «Менеджмент» та «Управління персоналом та економіка праці». Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти повинні: знати: - основні наукові концепції комунікативного менеджменту; - основні принципи та правила організації ефективного комунікаційного процесу з використанням вербальної та невербальної комунікації; - ефективні методи міжкультурної комунікації, усунення комунікативних бар’єрів та вирішення конфліктних ситуацій в процесі ділового спілкування; - етичні норми та принципи ефективної ділової комунікації з партнерами та під час командної роботи. вміти: - аналізувати комунікаційний процес, вибирати ефективні канали комунікації, виявляти та усувати «інформаційний шум»; - вміти розрізняти вербальні та невербальні сигнали в процесі спілкування та будувати ефективну комунікаційну стратегію під час ділових зустрічей; - вміти складати основні документи, необхідні для бізнес комунікації з дотриманням правил ділового спілкування; - вміти застосовувати норми ділової етики та етикету для формування корпоративного бренду, налаштовувати ефективну комунікацію в колективі, а також під час командної роботи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleКомунікативний менеджмент : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Ремньова Людмила Михайлівна
Ремньова Людмила Михайлівна
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4433 Комунікативний_менеджмент_методичні_вказівки_2023 (1) (3).pdfметодичні вказівки1,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.