Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМекшун, Л. М.
dc.date.accessioned2023-03-16T09:59:29Z
dc.date.available2023-03-16T09:59:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/27004
dc.descriptionМекшун, Л. М. Роль керівника колективу працівників в прогнозуванні і попередженні конфліктів в умовах пандемії коронавірусу / Л. М. Мекшун // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1 (22). - С. 150-160.uk_UA
dc.description.abstractДеструктивні конфлікти негативно впливають на мікроклімат в колективі, підривають авторитет управлінської вертикалі, руйнують організаційну систему підприємств та організацій. Пандемія коронавірусу змусила людей бути більш напруженими через страх інфікування, загрозу життю і здоров’ю, обмеженість свободи. В такій ситуації в колективах може виникнути дисгармонія у стосунках між працівниками. Тому важлива роль відводиться керівникам у прогнозуванні і попередженні можливих конфліктів в колективах. Проблеми управління конфліктами досліджували зарубіжні та вітчизняні науковці, зокрема: Р. Л. Акофф, Ф. Емері, В. Боковець, В. Воднік, Л. Герасіна та ін. Реалії сьогодення потребують врахування пандемії коронавірусу та викликаних нею карантинних обмежень і локдаунів в прогнозуванні і попередженні конфліктів серед співробітників. Завданням даного дослідження є з’ясування причин ймовірних внуртішньоособових, міжособових, міжгрупових конфліктів та конфліктів типу «особа-група», спричинених пандемією коронавірусу та аналіз дій керівника колективу у попередженні та прогнозуванні конфліктних ситуацій. У статті запропоновано до традиційних рекомендацій профілактики конфліктів додати низку заходів, актуальних в умовах пандемії, зокрема: підвищення уваги до здоров’я співробітників; підбір і розміщення працівників з урахуванням їх психоемоційного сприйняття загрози коронавірусу; виявлення потреб співробітників у випадку хвороби; виховання в колективі поваги один до одного і підтримки тих, хто захворів; роз’яснювальна робота щодо необхідності вакцинуватися та проведення протиепідемічних заходів. Проаналізовано дослідження науковців щодо негативного впливу пандемії коронавірусу на психоемоційний стан працівників. Запропоновано в таких умовах керівникові більше залучати психологів для підтримки психічного здоров’я підлеглих.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 1 (22)
dc.subjectconflict forecasting and preventionuk_UA
dc.subjectrole of a leaderuk_UA
dc.subjectcoronavirus pandemicuk_UA
dc.subjectpsycho-emotional state of employeesuk_UA
dc.subjectconflict managementuk_UA
dc.subjectпрогнозування і попередження конфліктівuk_UA
dc.subjectроль керівникаuk_UA
dc.subjectпандемія коронавірусуuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний стан працівниківuk_UA
dc.subjectуправління конфліктамиuk_UA
dc.titleРоль керівника колективу працівників в прогнозуванні і попередженні конфліктів в умовах пандемії коронавірусуuk_UA
dc.title.alternativeThe role of a team leader in prediction and prevention of conflicts during the coronavirus pandemicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractalt1Destructive conflicts negatively affect the microclimate in a team, undermine the authority of management vertical, destroy organizational system of an enterprise and organization. The coronavirus pandemic has forced people to become more tense for fear of infection, threats to life and health, and limited freedom. In such a situation, there may be disharmony in the relationships between employees. Therefore, an important role is given to managers in predicting and preventing possible conflicts in collective. Problems of conflict management have been studied by foreign and domestic scholars, in particular: R. L. Akoff, F. Emery, V. Bokovets, V. Vodnik, L. Herasina, A. Hrynenko, L. Yemelyanenko, V. Sokolovska, M. Trebin, L. Torhova, V. Petyukh, etc. Today's realities require taking into account the coronavirus pandemic and the resulting quarantine restrictions and lockdowns in predicting and preventing employee conflicts. The aim of this study is to elucidate the causes of possible intrapersonal, interpersonal, intergroup and person-to-group conflicts caused by the coronavirus pandemic and to analyze the actions of the team leader in preventing and predicting conflict situations. The article proposes to add a number of measures relevant to the pandemic to the traditional recommendations for conflict prevention, including increasing attention to employee health (temperature measurement, protective masks, sanitizers and covid tests, protection of the workplace with protective curtains, etc.); selection and placement of employees taking into account their psychological characteristics and psycho-emotional perception of coronavirus threat; observance of the principles of social justice in decision-making concerning the organization and motivation of remote work; identifying and, if possible, meeting the needs of employees in case of illness; fostering respect for each other in the team and support for those who are ill; awareness-raising on the need for vaccination and anti-epidemic measures. Researchers' studies on the negative impact of the coronavirus pandemic on the psycho-emotional state of workers has been analyzed. In such circumstances, the leader is invited to involve more psychologists to maintain the mental health of subordinates and to be an example of a positive worldview.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Мекшун Людмила Миколаївна
Науковий вісник Полісся. – 2021. – №1 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253340-Текст статті-581930-1-10-20220221.pdfстаття414,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.