Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27021
Назва: Сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу
Інші назви: Current state of research in the field of digital marketing
Автори: Забаштанська, Т. В.
Ключові слова: marketing
digital marketing
digitalization
digital economy
enterprise
маркетинг
цифровий маркетинг
цифровізація
цифрова економіка
підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 2 (23)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в результаті впливу цифрових технологій. У статті проведено аналіз статистичної інформації, яка була виокремлена з наукометричної бази даних Scopus щодо наукових публікацій у сфері цифрового маркетингу. Досліджено тенденції зміни кількості таких публікацій у 1990-2020 рр., виявлено центри проведення досліджень у цій сфері. Також на основі результатів аналізу встановлено, що надалі кількість досліджень цифрового маркетингу буде лише зростати, враховуючи значний потенціал цього виду маркетингу для підвищення ефективності роботи підприємств та забезпечення належного рівня їхньої конкурентоспроможності.
Опис: Забаштанська, Т. Сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу / Т. Забаштанська // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 2 (23). - С. 122-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27021
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. – 2021. – №2 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
266893-Текст статті-615883-1-10-20221110 (1).pdfстаття489,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.