Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27100
Назва: | Порівняльний аналіз освітленості навчальних аудиторій засобами комп’ютерного моделювання |
Автори: | Завацький, С. В. Пекур, І. В. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
Короткий огляд (реферат): | На сьогоднішній день одним з актуальних питань створення комфортних та безпечних умов для проведення освітнього процесу у навчальних закладах є освітлення як предметних кабінетів та класних кімнат, так і приміщень загального призначення. Якісне та правильно організоване освітлення позитивно впливає на освітній процес, підвищує ефективність сприйняття та засвоєння навчального матеріалу, а також знижує зорове напруження та втомлюваність учнів або студентів. Багато шкіл та університетів досі оснащені застарілими освітлювальними приладами, використання деяких з них може призвести до зниження ефективності навчання, а іноді навіть зашкодити здоров’ю вихованців. Одним із шляхів вирішення проблеми є використання сучасних світлодіодних освітлювальних систем, параметри яких відповідають чинним нормативним вимогам до освітлення |
Опис: | Завацький, С. В. Порівняльний аналіз освітленості навчальних аудиторій засобами комп’ютерного моделювання / С. В. Завацький, І. В. Пекур // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2022) : тези доповідей XІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 26–27 травня 2022 р.) : у 2 т. Т. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 114-116. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/27100 |
Розташовується у зібраннях: | Завацький С. В.: доповіді, тези доповідей Тези доповідей XІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 26-27 травня 2022 року) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tezy - 2022 Part 6-114.pdf | наукова доповідь | 529,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.