Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрішнова, О.-
dc.contributor.authorПанченко, О. І.-
dc.date.accessioned2023-04-10T12:27:11Z-
dc.date.available2023-04-10T12:27:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/27106-
dc.descriptionГрішнова, О. Організаційна культура в системі соціальної відповідальності закладів вищої освіти / О. Грішнова, О. Панченко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 4 (32). - С. 9-16.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведено обґрунтування сутності категорій «соціальна відповідальність» та «організаційна культура», що здійснено на основі аналізу сформованих у науковій літературі підходів до розгляду цих дефініцій. Дослідження змісту зазначених категорій здійснено щодо сучасного закладу вищої освіти, його діяльності та ролі у сталому розвитку суспільства й національної економіки. Метою статті визначено розкриття теоретико-прикладних засад формування організаційної культури в системі забезпечення соціальної відповідальності університетів. Доведено, що заклади вищої освіти, як надавачі високоякісних освітніх послуг, організатори інвестиційно привабливих наукових досліджень, ділові партнери, відповідальні роботодавці, учасники соціально-економічних і суспільно-політичних процесів, спроможні робити вагомий вплив у сталий розвитком місцевих громад, національної економіки та країни в цілому. Головним інструментом такого впливу у статті визначено організаційну культуру, що включає сукупність спільних для здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників та співробітників університету цінностей, переконань, традицій, норм поведінки, мотивів і стимулів діяльності. У результаті було обґрунтовано, що розбудова ефективної організаційної культури в системі соціальної відповідальності закладу вищої освіти забезпечує синхронізацію інтересів та задоволення запитів внутрішніх (здобувачі вищої освіти, науково-педагогічні працівники, співробітники) і зовнішніх (абітурієнти, батьки здобувачів вищої освіти, підприємці, громади, постачальники й інші ділові партнери) стейкхолдерів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 4 (32)-
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectorganizational cultureuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjecteducational services qualityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectstakeholdersuk_UA
dc.subjecteducational services marketuk_UA
dc.subjecteducational services marketuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectякість освітніх послугuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectринок освітніх послугuk_UA
dc.titleОрганізаційна культура в системі соціальної відповідальності закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational culture in the system of social responsibility of high education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractalt1The article substantiates the essence of the categories "social responsibility" and "organizational culture", which was carried out on the basis of the analysis of approaches to considering these definitions in the scientific literature. The study of the content of these categories was carried out in the connection with modern higher education institution, its activities and role in the sustainable development of society and the national economy. The purpose of the article is to reveal the theoretical and practical foundations of the development of organizational culture in the system of ensuring social responsibility of universities. The authors proved that higher education institutions, as providers of highquality educational services, organizers of investment-attractive scientific research, business partners, responsible employers, participants in socio-economic and socio-political processes, are capable of making a significant impact on the sustainable development of local communities, the national economy and the country in general. The organizational culture is identified as a main tool of such impact. The authors emphasized that when forming organizational culture within the social responsibility system of a higher education institution, it is necessary to take into account the potential of students as one of the most active segments of society, which will create additional opportunities for the sustainable transformation of society. The article describes the organizational culture a set of values, beliefs, traditions, behaviour norms, motives and incentives common to students, academicians, researchers, administrative personnel of the university. As a result, it was substantiated that the development of an effective organizational culture in the system of social responsibility of a higher education institution ensures the synchronization of interests and the satisfaction of needs of internal (students, academic and research staff, other employees) and external (applicants, parents of students, entrepreneurs, communities, suppliers and other business partners) stakeholders.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Панченко О. І.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2022. – №4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-16.pdfстаття350,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.