Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27148
Назва: Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері розважальних послуг на початкових стадіях реалізації проєкту в умовах цифровізації
Інші назви: Features of the application of marketing tools in the sphere of entertainment services at the initial stages of project іmplementation under the conditions of digitalization
Автори: Забаштанська, Т. В.
Ремньова, Л. М.
Мурай, А.
Ключові слова: advertising tools
Internet advertising
entertainment services
virtual reality club
project implementation
рекламні інструменти
інтернет-реклама
сфера розважальних послуг
клуб віртуальної реальності
реалізація проєкту
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 3 (31)
Короткий огляд (реферат): У статі було розглянуто особливості застосування деяких маркетингових інструментів у сфері розважальних послуг в умовах цифровізації на початкових стадіях реалізації проєкту на прикладі клубу віртуальної реальності «Dive VR». Було розглянуто роль та основні види рекламних інструментів при реалізації розважальних проєктів. Проаналізовано сучасні маркетингові інструменти, що доцільно використовувати для рекламування послуг в умовах цифровізації. Досліджено тенденції інтернет-реклами в Україні та проаналізовано її динаміку. Виявлено, що в України зростає обсяг реклами в Інтернеті, як одного із ключових напрямків реклами. Визначено особливості реалізації проєктів у сфері розважальних послуг на прикладі клубу віртуальної реальності «Dive VR» та внесено пропозиції щодо успішної промоції.
Опис: Забаштанська, Т. Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері розважальних послуг на початкових стадіях реалізації проєкту в умовах цифровізації / Т. Забаштанська, Л. Ремньова, А. Мурай // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 3 (31). - С. 48-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27148
Розташовується у зібраннях:Ремньова Людмила Михайлівна
Забаштанська Т. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2022. – №3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
276599-Текст статті-637507-1-10-20230404.pdfстаття445,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.