Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27204
Назва: | Ділове партнерство закладів освіти і підприємств в умовах впровадження дуальної форми здобуття освіти |
Інші назви: | Business partnership of educational institutions and enterprises in the terms of implementation dual forms of education |
Автори: | Тюхтенко, Н. |
Ключові слова: | business partnership dual form of education innovative management modern professional competences competitive staff competitive advantages of the enterprise quality of education quality of human capital |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
Серія/номер: | Науковий вісник Полісся;№ 2 (25) |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено обґрунтування важливості управління діловим партнерством закладів освіти з підприємствами реального бізнес-простору в процесі впровадження дуальної форми здобуття освіти для підвищення компетентнісного рівня людського капіталу як освітньої, так і виробничої сфер діяльності, що дозволяє забезпечити їх рівні конкурентоспроможності в умовах сучасних викликів. Доведено вплив сучасних трансформацій професійно-посадової структури бізнесу на його конкурентні переваги за рахунок впровадження інноваційних підходів до навчання як у процесі здобуття освіти, так і в умовах навчання протягом життя. Дуальна форма здобуття освіти при цьому розглядається як взаємовигідна з′єднувальна ланка, впровадження якої здатне забезпечити інноваційний розвиток як закладу освіти, так і підприємства. При цьому формуються сучасні компетентності здобувачів освіти й конкурентоздатний персонал виробничого середовища за рахунок своєчасного навчання в умовах виробництва із залученням провідних фахівців обох партнерів з урахуванням вітчизняних і світових тенденцій. Здійснено теоретичне обґрунтування загальної характеристики ділового партнерства на основі його принципів, мети, визначення суб’єктів партнерства, спільної стратегії, механізму реалізації, характеру взаємодії партнерів. Уточнено соціально-економічну сутність поняття «ділове партнерство» та управління ним у контексті впровадження дуальної форми здобуття освіти з виокремленням основних принципів і змісту аналізу. Систематизовано причини необхідності впровадження в освітній простір дуальної концепції. На основі аналізу етапів впровадження дуальної форми здобуття освіти в Україні виокремлено його основні задачі з урахуванням процесів диджиталізації і інтелектуалізації сучасного світового бізнесу. Запропоновано загальну модель аналізу ділового партнерства закладів освіти й підприємств, що слугує основою для його практичного впровадження. |
Опис: | Тюхтенко, Н. Ділове партнерство закладів освіти й підприємств в умовах впровадження дуальної форми здобуття освіти / Н. Тюхтенко // Науковий вісник Полісся. - 2022. - № 2 (25). - С. 33-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/27204 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник Полісся. – 2022. – №2 (25) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33-45.pdf | наукова доповідь | 431,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.