Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27204
Назва: Ділове партнерство закладів освіти і підприємств в умовах впровадження дуальної форми здобуття освіти
Інші назви: Business partnership of educational institutions and enterprises in the terms of implementation dual forms of education
Автори: Тюхтенко, Н.
Ключові слова: business partnership
dual form of education
innovative management
modern professional competences
competitive staff
competitive advantages of the enterprise
quality of education
quality of human capital
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 2 (25)
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено обґрунтування важливості управління діловим партнерством закладів освіти з підприємствами реального бізнес-простору в процесі впровадження дуальної форми здобуття освіти для підвищення компетентнісного рівня людського капіталу як освітньої, так і виробничої сфер діяльності, що дозволяє забезпечити їх рівні конкурентоспроможності в умовах сучасних викликів. Доведено вплив сучасних трансформацій професійно-посадової структури бізнесу на його конкурентні переваги за рахунок впровадження інноваційних підходів до навчання як у процесі здобуття освіти, так і в умовах навчання протягом життя. Дуальна форма здобуття освіти при цьому розглядається як взаємовигідна з′єднувальна ланка, впровадження якої здатне забезпечити інноваційний розвиток як закладу освіти, так і підприємства. При цьому формуються сучасні компетентності здобувачів освіти й конкурентоздатний персонал виробничого середовища за рахунок своєчасного навчання в умовах виробництва із залученням провідних фахівців обох партнерів з урахуванням вітчизняних і світових тенденцій. Здійснено теоретичне обґрунтування загальної характеристики ділового партнерства на основі його принципів, мети, визначення суб’єктів партнерства, спільної стратегії, механізму реалізації, характеру взаємодії партнерів. Уточнено соціально-економічну сутність поняття «ділове партнерство» та управління ним у контексті впровадження дуальної форми здобуття освіти з виокремленням основних принципів і змісту аналізу. Систематизовано причини необхідності впровадження в освітній простір дуальної концепції. На основі аналізу етапів впровадження дуальної форми здобуття освіти в Україні виокремлено його основні задачі з урахуванням процесів диджиталізації і інтелектуалізації сучасного світового бізнесу. Запропоновано загальну модель аналізу ділового партнерства закладів освіти й підприємств, що слугує основою для його практичного впровадження.
Опис: Тюхтенко, Н. Ділове партнерство закладів освіти й підприємств в умовах впровадження дуальної форми здобуття освіти / Н. Тюхтенко // Науковий вісник Полісся. - 2022. - № 2 (25). - С. 33-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27204
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2022. – №2 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33-45.pdfнаукова доповідь431,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.