Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27228
Назва: Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізації
Інші назви: Application of promotion marketing by enterprises in digitalization conditions
Автори: Забаштанський, М. М.
Забаштанська, Т. В.
Герасімчук, М.
Ключові слова: advertising tools
Internet advertising
entertainment services
virtual reality club
project implementation
промоакція
промоакційний маркетинг
цифровізація
промоакція в Інстаграм
промоакція в ТікТок
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 2 (25)
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність поняття промоакційного маркетингу, його основні види, а також чинники, що впливають на ефективність застосування промоакцій. Шляхом анкетування проведено дослідження щодо ефективності та трендовості промоакцій в умовах цифровізації. Відповідно до результатів дослідження було зроблено висновки, що споживачі знають, що таке промоакції і зазвичай беруть у них участь залежно від місця проведення, виду, вигоди, стимулів та назви бренду, що проводить відповідний захід. Розкрито питання застосування і використання промоакцій у мережі Інтернет та соціальних мережах: Instagram, TikTok.
Опис: Забаштанський, М. Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізації / М. Забаштанський, Т. Забаштанська, М. Герасімчук // Науковий вісник Полісся. - 2022. - № 2 (25). - С. 222-239.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27228
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: наукові статті
Забаштанський М. М.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. – 2022. – №2 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
222-239.pdfстаття507,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.