Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрук, Р. О.-
dc.contributor.authorКиселиця, С. В.-
dc.date.accessioned2023-05-17T12:25:23Z-
dc.date.available2023-05-17T12:25:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/27685-
dc.descriptionДмитрук, Р. Ю. Соціально-урбаністична складова сучасного громадського транспортування / Р. О. Дмитрук ; наук. керівник С. В. Киселиця // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 382-384.uk_UA
dc.description.abstractС того часу, як пройшла індустріалізація в світі та з’явилися перші двигуни спочатку парові, а потім й двигуни внутрішнього згорання. Зразу за цим й з’явився перший транспорт, замінив коней та кінні повозки. Такий розвиток технологій та популяризація приватного транспорту, у середині 20 століття в Детройті, США, призвів до здешевлення автомобілів. Що спричинило масштабну автомобілізацію. Траси, які будували через центр міста за законом про допомогу в будуванні доріг. були розраховані на рух великої кількості машин, але жодним чином не для людей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleСоціально-урбаністична складова сучасного громадського транспортуванняuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Киселиця С. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
382-384.pdfнаукова доповідь445,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.