Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомзол, Б. С.-
dc.contributor.authorОльховик, М. В.-
dc.date.accessioned2023-05-19T08:39:34Z-
dc.date.available2023-05-19T08:39:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/27693-
dc.descriptionКомзол, Б. С. Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології / Б. С. Комзол ; наук. керівник М. В. Ольховик // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 399-400.uk_UA
dc.description.abstractЖиття людини сьогодні так чи інакше пов’язане з мультимедійними технологіями. Серед учнів переважає кліпове мислення. Вони мало читають, майже всю інформацію отримують з інтернету. До того ж, сприймають її візуально. Педагогам усе важче утримувати увагу здобувачів освіти протягом уроку. Тому виникла потреба у пошуку нових підходів до навчання мови та літератури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleПроблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методологіїuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
399-400.pdfнаукова доповідь218,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.