Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрельцова, О. О.-
dc.contributor.authorГаценко, І. О.-
dc.date.accessioned2023-05-25T11:01:04Z-
dc.date.available2023-05-25T11:01:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/27736-
dc.descriptionСтрельцова, О. О. Мовленнєві помилки у рекламних текстах / О. О. Стрельцова ; наук. керівник І. О. Гаценко // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 460-461.uk_UA
dc.description.abstractСьогодні рекламу ми можемо зустріти на кожному кроці. Без неї ми вже не уявляємо звичайного життя. Звертаємо увагу на яскраві заголовки, великі букви та гарну картинку. Але більшість з нас не помічають простих лексичних помилок у рекламних текстах. Вже досить давно такі погрішності виправляють на професійному рівні, але ж неможливо зробити все ідеально.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleМовленнєві помилки у рекламних текстахuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Гаценко І. О.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
460-461.pdfнаукова доповідь208,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.