Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27737
Назва: Значення особистісного іміджу у діяльності економіста
Автори: Сорока, А. В.
Світенок, М. І.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Нині імідж фахівця, на жаль, розуміють досить вузько, тільки як характеристики зовнішнього вигляду. Та насправді особистісний імідж - це не стільки зовнішній образ, скільки думка, враження, що виникає у споживачів і можливих партнерів в момент професійних контактів і зберігається протягом довгого часу. Позитивний імідж сприяє покращенню й продовженню ділових контактів, негативний - навпаки. Ефективність створення позитивного іміджу економіста безпосередньо пов'язана з можливістю наявності або розвитку таких якостей особистості, як сумлінність і працьовитість, доброзичливість, відповідальність, моральна толерантність і висока комунікативна культура в професійній діяльності, які допоможуть фахівцеві не лише створити привабливий особистісний імідж, а й впевнено просуватися вверх кар’єрними сходами, на щабель професійної досконалості.
Опис: Сорока, А. В. Значення особистісного іміджу у діяльності економіста / А. В. Сорока ; наук. керівник М. І. Світенок // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 461-463.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27737
Розташовується у зібраннях:Світенок М. І.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
461-463.pdfнаукова доповідь214,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.