Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27786
Назва: Маркетингові комунікації : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «075 Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» всіх форм навчання
Автори: Вербицька, А. В.
Бабаченко, Л. В.
Чийпеш, Н. М.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Політика маркетингових комунікацій є однією зі складових комплексу маркетингу. Приваблива товарна пропозиція виробника, поширюючись через розгалужену систему дистрибуції, знаходить свого споживача і задовольняє його потреби лише тоді, коли вона підтримується відповідною комунікаційною програмою. Основною метою маркетингових комунікацій є інформаційна підтримка споживачів, можливість вибору пропонованих товарів і послуг. Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи і процеси формування маркетингових комунікацій на підприємстві в умовах ринкової економіка. Передумовою для вивчення дисципліни є успішне засвоєння таких дисциплін, як «Маркетинг», «Основи маркетингової діяльності». Дисципліна є обов’язковою компонентою освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Метою курсу є озброєння ЗВО знаннями з питань налагодження ефективних маркетингових комунікацій для ефективного просування продукції на ринку. Отримані знання та навички повинні допомагати майбутнім фахівцям приймати правильні управлінські рішення.
Опис: Маркетингові комунікації : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальності «075 Маркетинг» освіт. програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко, Н. М. Чийпеш. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 18 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27786
Розташовується у зібраннях:Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4890 МК_ПРАКТ.pdfметодичні вказівки231,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.