Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27789
Назва: Психологія ефективної комунікації в організації : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» освітньо-професійної програми «Психологія бізнесу»
Автори: Лещенко, М. Є.
Поленкова, М. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія ефективної комунікації в організації» є формування системи теоретичних знань про психологічні механізми та закономірності процесу спілкування, сприяння оволодінню системою знань про форми, види та функції комунікації; розширенні навичок ефективної комунікативної взаємодії у організаційному середовищі, шляхом підвищення компетентності стосовно прийомів та методів ефективної комунікації. Основними завданнями вивчення дисципліни «Психологія ефективної комунікації в організації» є: – оволодіти та в подальшому вільно оперувати професійною термінологією, використовуваною в даній сфері практичної діяльності; – розкрити взаємозв’язки міжособистісного спілкування з іншими формами комунікативних процесів; – характеризувати міжособистісну комунікативну взаємодію у зв’язку с цілями та мотивами комунікантів, ставленням один до одного, сценаріями спілкування; – характеризувати особливості розуміння комунікантами один одного; – розкрити особливості використання психологічних знань про комунікативні процеси у формуванні комунікативної компетентності, навичок рефлексії та емпатії, ефективної комунікації. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти повинні: знати: - чинники та критерії ефективної комунікації; - основні функції спілкування та комунікації; - сучасні уявлення про комунікативні бар’єри; - психологічні механізми впливу в процесі комунікації; - основні закономірності комунікації; вміти: - конгруентно вербально та невербально презентувати себе; - використовувати прийоми активного слухання, гнучкість та креативність у комунікації; - вільно та тактично висловлюватись, володіти культурою комунікації; - аналізувати та оцінювати комунікативну діяльність співрозмовника; - ефективно спілкуватися під час спільної діяльності (запобігання та розв’язання конфліктів, прийняття спільного рішення); - адекватно застосовувати психологічні прийоми та методи комунікативної взаємодії у майбутній професійній діяльності. Контроль знань і умінь передбачає: письмову контрольну роботу, тестування, аналіз практичних завдань. Підсумковий контроль – залік. Методичні вказівки містять відомості про зміст і структуру дисципліни, тематику та завдання до практичних занять, тематику доповідей та рефератів, завдання для практичної роботи (психологічний практикум) та опис і завдання для самостійної роботи здобувачів, а також список рекомендованої літератури.
Опис: Психологія ефективної комунікації в організації : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 053 «Психологія» освіт.-проф. програми «Психологія бізнесу» / уклад.: М. Є. Лещенко, М. В. Поленкова. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 33 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27789
Розташовується у зібраннях:Поленкова М. В.: навчально-методичні видання
Лещенко М. Є.: навчально-методичні видання
Гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4893 Методичка_ПрактСамост_Організ.психол_2023 (1).pdfметодичні вказівки426,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.