Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27822
Назва: Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури
Автори: Черняков В. В., /
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків : ХОВНОКУ-ХДАДМ
Серія/номер: ;№ 6
Короткий огляд (реферат): Розглянуто типові ознаки професійних ситуацій вчителя фізичної культури. Використано педагогічний досвід застосування професійних ситуацій у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Розроблено класифікацію професійних ситуацій вчителя фізичної культури. Встановлено, що класифікація враховує такі ознаки ситуацій: причини виникнення, організаційні форми, часові виміри дії, характер застосування, характер змісту і структури, структурні компоненти професійної діяльності, частоту виникнення, складність вирішення, характер виникнення. Доведено, що ефективність використання професійних ситуацій у процесі фахової готовності до майбутньої педагогічної діяльності залежить від систематичності їх застосування та відповідності сутності виниклої професійної ситуації до педагогічної проблеми та конкретної навчальної теми.
Опис: Черняков, В. В. Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури / В. В. Черняков // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2012. - № 6. - С. 107-110.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27822
Розташовується у зібраннях:Черняков В. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури.pdf489,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.