Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27822
Назва: | Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури |
Автори: | Черняков В. В., / |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Харків : ХОВНОКУ-ХДАДМ |
Серія/номер: | ;№ 6 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто типові ознаки професійних ситуацій вчителя фізичної культури. Використано педагогічний досвід застосування професійних ситуацій у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Розроблено класифікацію професійних ситуацій вчителя фізичної культури. Встановлено, що класифікація враховує такі ознаки ситуацій: причини виникнення, організаційні форми, часові виміри дії, характер застосування, характер змісту і структури, структурні компоненти професійної діяльності, частоту виникнення, складність вирішення, характер виникнення. Доведено, що ефективність використання професійних ситуацій у процесі фахової готовності до майбутньої педагогічної діяльності залежить від систематичності їх застосування та відповідності сутності виниклої професійної ситуації до педагогічної проблеми та конкретної навчальної теми. |
Опис: | Черняков, В. В. Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури / В. В. Черняков // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2012. - № 6. - С. 107-110. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/27822 |
Розташовується у зібраннях: | Черняков В. В.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Класифікація професійних ситуацій вчителя фізичної культури.pdf | 489,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.