Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерняков, В. В.-
dc.date.accessioned2023-06-07T08:10:11Z-
dc.date.available2023-06-07T08:10:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/27844-
dc.descriptionЧерняков, В. В. Розвиток професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі аналізу педагогічних ситуацій / В. В. Черняков // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНПУ, 2012. - № 97. - С. 495-497.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність застосування методу аналізу педагогічних ситуацій у процесі фахової підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. У дослідженні показано практичний досвід застосування педагогічних ситуацій у навчально-виховному процесі на факультеті фізичного виховання. Доведено позитивний вплив використання метода аналізу педагогічних ситуацій на процес розвитку професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : ЧНПУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 97-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectпедагогічні ситуаціїuk_UA
dc.titleРозвиток професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі аналізу педагогічних ситуаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Черняков В. В.: наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.