Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерняков, В. В.-
dc.date.accessioned2023-06-07T08:13:56Z-
dc.date.available2023-06-07T08:13:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/27845-
dc.descriptionЧерняков, В. В. Розвиток професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі розв’язання педагогічних ситуацій / В. В. Черняков // Слобожанський науково-спортивний вісник. – Харків : ХДАФК, 2012. - № 3. - С. 17-20.uk_UA
dc.description.abstractПрофесійна підготовка майбутнього вчителя фізичної культури передбачає широке використання зразків педагогічної діяльності вчителя в школі. Раціональну послідовність педагогічних дій у ході розв’язання педагогічних ситуацій визначає створена нами «Логічна модель розв’язання професійних ситуацій». Застосування методу розв’язання педагогічних ситуацій дозволяє ефективно розвивати професійну компетентність майбутніх фахівців з фізичного виховання та підвищити рівень їхньої готовності до майбутньої педагогічної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарків : ХДАФКuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 3-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні ситуаціїuk_UA
dc.titleРозвиток професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі розв’язання педагогічних ситуаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Черняков В. В.: наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.