Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28215
Назва: | До проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з оволодіння іноземної мови за професійним спрямуванням |
Інші назви: | To the issue of organizing of students’ self study in learning foreign language for specific purposes |
Автори: | Шевченко, Ю. В. Дивнич, Г. А. |
Ключові слова: | самостійна робота здобувачі вищої освіти немовних спеціальностей іноземна мова за професійним спрямуванням автономія навчальна компетенція Європейський Мовний Портфель self-study students of nonlinguistic specialties foreign language for specific purposes European Language Portfolio |
Дата публікації: | 2022 |
Серія/номер: | Іноваційна педагогіка;Вип. 55 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти немовних спеціальностях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглянуто поняття самостійної роботи з іноземної мови, її структуру і варіанти іі керівництва. Визначено дії викладача у процесі її організації та керівництва. Охарактеризовано ефективні засоби навчально-методичного забезпечення самостійної роботи з іноземної мови за професійним спрямуванням. Сформульовано вимоги та надані методичні рекомендації щодо її успішної організації. Проведено опитування серед здобувачів вищої освіти НУ «Чернігівська політехніка» з метою визначення їх рівня розвитку навчально-стратегічної компетенції, виявлення труднощів, з якими вони стикаються під час самостійної роботи та визначення необхідності розробки та впровадження Мовного Портфеля у практику викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Автори статті стверджують, що в нинішніх умовах розвитку вищої профільної освіти запровадження Мовного Портфеля є методично обґрунтованим і необхідним, оскільки він забезпечує здобувачів критеріями визначення рівня володіння іноземною мовою на певний відрізок часу, механізмами самоконтролю, планування процесу власного навчання та ілюструє досягнення у вивченні іноземної мови, що важливо при влаштуванні на роботу. Наголошується, що від організації самостійної роботи здобувачів залежить результативність опанування іноземної мови. Автори статті вважають, що запровадження Мовного Портфеля у комплексі із використанням навчально-методичного забезпечення у формі дистанційного електронного курсу та з урахуванням цілей і змісту професійної підготовки майбутніх фахівців є найефективнішим способом такої організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти немовних спеціальностей під час опанування іноземної мови за професійним спрямуванням. |
Опис: | Шевченко, Ю. В. До проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з оволодіння іноземної мови за професійним спрямуванням / Ю. В. Шевченко, Г. А. Дивнич // Іноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 55. - С.156-161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/28215 |
Розташовується у зібраннях: | Шевченко Ю.В.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шевченко_ Дивнич_стаття (1).pdf | стаття | 557,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.