Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28215
Назва: До проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з оволодіння іноземної мови за професійним спрямуванням
Інші назви: To the issue of organizing of students’ self study in learning foreign language for specific purposes
Автори: Шевченко, Ю. В.
Дивнич, Г. А.
Ключові слова: самостійна робота
здобувачі вищої освіти немовних спеціальностей
іноземна мова за професійним спрямуванням
автономія
навчальна компетенція
Європейський Мовний Портфель
self-study
students of nonlinguistic specialties
foreign language for specific purposes
European Language Portfolio
Дата публікації: 2022
Серія/номер: Іноваційна педагогіка;Вип. 55
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти немовних спеціальностях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглянуто поняття самостійної роботи з іноземної мови, її структуру і варіанти іі керівництва. Визначено дії викладача у процесі її організації та керівництва. Охарактеризовано ефективні засоби навчально-методичного забезпечення самостійної роботи з іноземної мови за професійним спрямуванням. Сформульовано вимоги та надані методичні рекомендації щодо її успішної організації. Проведено опитування серед здобувачів вищої освіти НУ «Чернігівська політехніка» з метою визначення їх рівня розвитку навчально-стратегічної компетенції, виявлення труднощів, з якими вони стикаються під час самостійної роботи та визначення необхідності розробки та впровадження Мовного Портфеля у практику викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Автори статті стверджують, що в нинішніх умовах розвитку вищої профільної освіти запровадження Мовного Портфеля є методично обґрунтованим і необхідним, оскільки він забезпечує здобувачів критеріями визначення рівня володіння іноземною мовою на певний відрізок часу, механізмами самоконтролю, планування процесу власного навчання та ілюструє досягнення у вивченні іноземної мови, що важливо при влаштуванні на роботу. Наголошується, що від організації самостійної роботи здобувачів залежить результативність опанування іноземної мови. Автори статті вважають, що запровадження Мовного Портфеля у комплексі із використанням навчально-методичного забезпечення у формі дистанційного електронного курсу та з урахуванням цілей і змісту професійної підготовки майбутніх фахівців є найефективнішим способом такої організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти немовних спеціальностей під час опанування іноземної мови за професійним спрямуванням.
Опис: Шевченко, Ю. В. До проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з оволодіння іноземної мови за професійним спрямуванням / Ю. В. Шевченко, Г. А. Дивнич // Іноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 55. - С.156-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28215
Розташовується у зібраннях:Шевченко Ю.В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко_ Дивнич_стаття (1).pdfстаття557,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.