Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтіпін, Є. В.-
dc.contributor.authorЗяхор, І. В.-
dc.contributor.authorДідковський, О. В.-
dc.contributor.authorКавуніченко, О. В.-
dc.contributor.authorЛевчук, А. М.-
dc.contributor.authorШило, Ю. А.-
dc.date.accessioned2023-06-14T08:06:01Z-
dc.date.available2023-06-14T08:06:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28253-
dc.descriptionАнтіпін, Є. В. Технологія контактного стикового зварювання оплавленням термічнозміцнених рейок / Є. В. Антіпін, І. В. Зяхор, О. В. Дідковський, О. В. Кавуніченко, А. М. Левчук, Ю. А. Шило // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2023) : тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25–26 травня 2023 р.) : у 2 т. Т. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 91-92.uk_UA
dc.description.abstractНа залізницях України використовують рейки класу R260 (нетермозміцнені) і 2 типи термічнозміцнених рейок – поверхнево-загартовані (R350HT) і поверхнево-загартовані, мікролеговані ванадієм (К76Ф). Показники міцності та зносостійкості рейок забезпечуються за рахунок отримання регламентованої перлітної структури заданої дисперсності (сорбітно-трооститної), яка визначає розподіл твердості по перерізу рейки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleТехнологія контактного стикового зварювання оплавленням термічнозміцнених рейокuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25-26 травня 2023 року)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy-2023-Part 5 91-92.pdfнауковова доповідь433,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.